دات نت نیوک
شنبه 29 اردیبهشت 1403
EN

حج وعمره

Active Forums What's New

اعزام زائران عمره مفرده استان کهگیلویه وبویراحمد آغاز می گردد

  • 02 دی 1402
  • 09:40
  • 0 دیدگاه
  • 63 بازدید
  • Article Rating
اعزام زائران عمره مفرده استان کهگیلویه وبویراحمد آغاز می گردد
.

مدیر حج و زیارت استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: اعزام زائران کاروان‌های عمره مفرده بعد از هشت سال وقفه امسال از سر گرفته می‌شود.

سیدمحسن قوامی نژاد روز سه شنبه  افزود: دارندگان فیش حج عمره مفرده با اولویت یک تا ۱۵۰ از فردا چهارشنبه ۲۲ آذرماه می‌توانند به سامانه https://umrah.haj.ir مراجعه کنند و ایجاد گروه نمایند.

وی افزود: گروه‌بندی به این معناست که دارندگان فیش حج عمره به این سامانه مراجعه کرده، مشخصات را وارد و اطلاعات را به روزرسانی می‌کنند و به صورت دسته جمعی و گروهی افرادی را که اضافه یا کم شده است تعیین می‌کنند.
مدیر حج و زیارت استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: زائران از روز پنجشنبه ۲۳ آذرماه می‌توانند کاروان‌ خود را برای اعزام مشخص نمایند.

وی بیان کرد: در مرحله اول یک کاروان برای استان در نظر گرفته شده است.

قوامی نژاد با بیان اینکه اعزام کاروان‌ها در سراسر کشور به صورت محدود است، تصریح کرد: مقرر شده تا ماه شعبان ۷۰ هزار نفر از سراسر کشور اعزام شوند که از استان کهگیلویه وبویراحمددارندگان حائز شرایط فعلا ۱۲۰ نفر است و در مراحل بعدی ظرفیت‌ها افزایش خواهد یافت.
داشتن گذرنامه داری اعتبار الزامی می باشد جهت ثبت نام .
وی با بیان اینکه عملیات اعزام حج عمره بعد از هشت سال وقفه امسال از سر گرفته می‌شود، گفت: آغاز عملیات به صورت محدود و آهسته آهسته اتفاق می‌افتد و از ۲۸ آذرماه اعزام‌ها شروع خواهد شد به طوری که در کل کشور اعزام‌ها با روزی دو پرواز آغاز می شود و رفته رفته بر تعداد پروازها افزوده خواهد شد
سلیم جوکار امتیاز به خبر :