دات نت نیوک
چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403
EN

حج وعمره

Active Forums What's New

17 مرداد روز خبرنگار گرامی باد

  • 19 مرداد 1402
  • 11:15
  • 0 دیدگاه
  • 52 بازدید
  • Article Rating
17 مرداد روز خبرنگار گرامی باد
اصحاب رسانه با درایت، خلاقیت و تیزبینی، در ارتباط مسئولین و افکار عمومی نقشی محوری ایفا نموده و با انعکاس رویدادهای مهم؛ نشاط، پویایی، دانایی، آگاهی و معرفت افزایی را به جامعه اهدا می‌نمایند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت ؛ هفدهم مرداد ماه مصادف با عروج ملکوتی شهید محمود صارمی است که هنر و قلمش را فدای بیان حق و حقیقت کرد و سرانجام با خون سرخ شهادت، میراثش را برای همه دوستداران دانایی و خرد مانا نمود تا حرفه خبرنگاری ارزشی بس معنوی و الهی پیدا کند.

نیک می‌دانیم که خبرنگاران و اصحاب رسانه با درایت، خلاقیت و تیزبینی، در ارتباط مسئولین و افکار عمومی نقشی محوری ایفا نموده و با انعکاس رویدادهای مهم؛ نشاط، پویایی، دانایی، آگاهی و معرفت افزایی را به جامعه اهدا می‌نمایند.

بر خود لازم می‌دانیم از تمامی خبرنگاران عزیز و فعالان فرهیخته حوزه حج و زیارت که با هدف انعکاس اخبار حوزه حج و اعتبات مقدسه، بیرق بزرگ اطلاع رسانی و آگاهی‌بخشی را بر دوش گرفته و خاضعانه و بی‌ادعا وجود ارزشمند خود را چراغ راه مردم عزیز نموده‌اند، صمیمانه تشکر و قدردانی نماییم.
بی‌گمان افزایش آگاهی عمومی نسبت به حوزه حج و زیارت موجبات رشد معنوی و فرهنگی جامعه اسلامی را بوجود می آورد.
در پایان ضمن تبریک این روز خجسته به محضر خواهران و برادران خبرنگار، از خداوند سبحان سلامتی، سربلندی و دوام توفیقات روزافزون ایشان را ظل توجهات حضرت بقیه الله(عج) مسالت می‌نماییم.
روابط عمومی سازمان حج و زیارت
سلیم جوکار امتیاز به خبر :