دات نت نیوک
دوشنبه 17 اردیبهشت 1403
EN

حج وعمره

Active Forums What's New

پیام رئیس سازمان حج وزیارت به مناسبت یوم الله ۱۲ فروردین

  • 19 فروردین 1402
  • 13:37
  • 0 دیدگاه
  • 39 بازدید
  • Article Rating
پیام رئیس سازمان حج وزیارت به مناسبت یوم الله ۱۲ فروردین
رئیس سازمان حج وزیارت در پیامی یوم الله دوازدهم فروردین ماه را گرامی داشت.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج وزیارت ؛ متن پیام آقای سید عباس حسینی به شرح ذیل می باشد ؛
بسم الله الرحمن الرحیم
ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز وفات الهه کرامت، ام المؤمنين حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها، یوم الله دوازدهم فروردین ماه سالروز استقرار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، روز تجلی حضور مردم مسلمان ایران در تعیین سرنوشت خود را جشن می گیریم.

ملت بزرگ و بصیر ایران در این روز با حضور آگاهانه، متعهدانه، پرشور، امیدوار و بانشاط در انتخابی به یادماندنی، نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای اداره کشور برگزیدند و برای نخستین بار در تاریخ حیات کهن سیاسی ایران، با اراده و به اختیار ، نظام سیاسی مردم سالار دینی را انتخاب کردند.

روزی پرافتخار برای این ملت و کشور و تابلوی تمام نمایی از اراده عمومی که نظامی بر اساس آموزه های اسلام ناب محمدی ، در سایه رهبری های حکیمانه و مدبرانه امام راحل شکل گرفت و با هدایت های داهیانه رهبر معظم انقلاب حضرت آیت ا... خامنه ای (مدظله العالی)، به درختی تنومند تبدیل گردید .

اینجانب با تبریک این روز فرخنده به مردم متدین و شهید پرور ایران اسلامی خصوصا زائرین محترم و حجاج بیت الله الحرام ، ضمن تجدید بیعت با آرمانها و ارزش های انقلاب اسلامی، پیروی از راه شهدای والا مقام و همگام با خدمتگزاران صدیق نظام اسلامی و دولت مردمی ، امیدوارم کشور و نظام اسلامی در عرصه های مختلف، سر بلند و پیروز باشد

سید عباس حسینی معاون وزیر و رئیس سازمان حج وزیارت
سلیم جوکار امتیاز به خبر :