دات نت نیوک
یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
EN

حج وعمره

Active Forums What's New

نقش پررنگ مجموعه حج و زیارت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن؛ از برپایی غرفه فرهنگی تا راه اندازی میز خدمت

  • 23 بهمن 1401
  • 07:51
  • 0 دیدگاه
  • 75 بازدید
  • Article Rating
نقش پررنگ مجموعه حج و زیارت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن؛ از برپایی غرفه فرهنگی تا راه اندازی میز خدمت
مجموعه حج و زیارت حضور پررنگی در جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی داشت و با راه اندازی غرفه های مختلف فرهنگی ، نقش پررنگی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن داشت.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ دست اندرکاران بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج وزیارت امروز شنبه 22 بهمن 1402 با راه اندازی غرفه های مختلف همانند؛ غرفه حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج وزیارت، میزخدمت سازمان حج و زیارت،ایستگاه صلواتی، غرفه مرکز پزشکی و غرفه فرهنگی در مقابل سازمان حج و زیارت، به مردم انقلابی و پر شور خدمت رسانی کردند.
در مجموعه غرفه‌های حج و زیارت اجرای برنامه های متنوع همانند اجرای سرودهای انقلابی توسط نوجوانان انقلابی، اجرای مسابقات فرهنگی برای کودکان و نوجوانان، پاسخ به مراجعه کنندگان میزخدمت، اهدای محصولات فرهنگی و پذیرایی از راهپیمایی کنندگان صورت گرفت.
دکتر سید صادق حسینی رییس سازمان حج و زیارت و جمعی از مسئولان ارشد سازمان و بعثه مقام معظم رهبری نیز در این مراسم دوشادوش مردم غیور و شهید پرور حضور داشته و در این غرفه ها از راهپیمایی کنندگان به گرمی استقبال می کردند.
دکتر محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز که همراه با راهپیمایان در مسیر منتهی به میدان آزادی درحرکت بود با حضور در غرفه حج و زیارت مورد استقبال رئیس ، معاونین و مدیران سازمان حج و زیارت قرار گرفت و از نزدیک به بازدید از این غرفه پرداخت.
همچنین حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین معزی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر و چند تن از مسئولان این جمعیت هم ضمن حضور در جمع پرشور راهپیمایان یوم الله 22 بهمن از پایگاه مرکز پزشکی حج و زیارت و دیگر بخش های غرفه مجموعه حج و زیارت که با همکاری هلال احمر در مسیر این راهپیمایی بر پا شده بود بازدید کرد و از روند ارائه خدمات به شرکت‌کنندگان در این مراسم مطلع و از تلاش امدادگران، تقدیر کرد.
حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت و سازمان حج و زیارت با برپایی غرفه های ذکر شده درمسیرخیابان آزادی، بین خیابان های رودکی و خوش، پذیرا و پاسخگوی سوالات هموطنان در حوزه حج و زیارت و ارائه خدمات پزشکی بودند.
گفتنی است در پایان این مراسم با حضور جمعی از راهپیمایان نماز جماعت در محوطه سازمان حج و زیارت اقامه شد.
سلیم جوکار امتیاز به خبر :