دات نت نیوک
شنبه 29 اردیبهشت 1403
EN

حج وعمره

Active Forums What's New

سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی تسلیت باد

  • 13 دی 1401
  • 11:47
  • 0 دیدگاه
  • 58 بازدید
  • Article Rating
 سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی تسلیت باد
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ و َمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا"

از مؤمنان مردانی هستند که به پیمانی که باخدا بسته بودند وفا کردند بعضی بر سر پیمان خویش جان باختند و بعضی چشم به راه‌هستند و هیچ پیمان خود دگرگون نکرده‌اند. احزاب آیه 23"

جهاد سردار شهید قاسم سلیمانی جهاد بزرگی بود و خداوند نیز شهادت او را شهادت بزرگی قرار داد "مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه مدظله العالی"

سپهبد قاسم سلیمانی همان شهید پرآوازه و بلند همت ایرانیست که به دستان دشمنان به شهادت رسید. دشمن فکر کرد که با این کار می تواند او را از یادها ببرد و مانع پیشرفت خط سرخ مقاومت شود اما نمی دانست که کاری می کند که در پس این هزاران انسان دیگر با تفکر حاج قاسم متولد شوند و با او به مقابله برخیزند.

.شهادت مرد میدان جهاد و مبارزه، مجاهد خستگی ناپذیر جبهه‌های جنگ با کفار و تروریست‌ها، سردار سرافراز سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده دلاور، شجاع و قهرمان نیروی قدس را به محضرحضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، ملت عزیز ایران و استان شهید پرور کهگیلویه و بویراحمد تسلیت عرض می‌نماییم ، امیدواریم در عرصه خدمت رسانی به ایران سرفراز هیچگاه شرمنده شهدا نباشیم .
سلیم جوکار امتیاز به خبر :