دات نت نیوک
شنبه 29 اردیبهشت 1403
EN

حج وعمره

Active Forums What's New

تشکیل آخرین جلسه ستاد اربعین سازمان، قبل ازاعزام اعضای ستاد

  • 12 شهریور 1401
  • 11:56
  • 0 دیدگاه
  • 93 بازدید
  • Article Rating
تشکیل آخرین جلسه ستاد اربعین سازمان، قبل ازاعزام اعضای ستاد
آخرین جلسه ستاد اربعین حسینی سازمان در کشورمان قبل از اعزام نیروهای ستادی به عراق برگزار شد؛ نیروهای ستادی رفته رفته طی روزهای آتی عازم عراق می شوند.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛در این جلسه که ظهر امروز چهارشنبه برگزار شد رئیس ستاد اربعین سازمان ضمن استماع گزارش های مسئولان و اعضای ستاد برلزوم خدمت رسانی خاضعانه وصادقانه به زائران اربعین تاکید کرد.
در این جلسه همچنین وظایف محوله به سازمان درحوزه اربعین حسینی همانند ثبت نام و اعزام، امداد و راهنمایی زائران و گمشدگان و نظارت بر موضوع بیمه تبیین گردید.
رئیس ستاد اربعین سازمان حج و زیارت نیز دراین جلسه شرایط کنونی عراق و بازگشت آرامش به این کشور را مرهون نگاه حضرت اباعبدالله دانست و تاکید کرد که روند نام نویسی و اعزام ها در کمال آرامش انجام می شود.
اعزام نیروهای ستادی تا سه شنبه هفته آینده، چیدمان نیروها و اعضا به ویژه امداد و راهنمایی زائران و گمشدگان و ضرورت ثبت نام همه اعضای ستاد در سامانه سماح از جمله اقداماتی بود که دراین جلسه تبیین شد.
گزارش نحوه شیفت بندی و چیدمان اعضای امداد و راهنمایی زائران و گمشدگان و نحوه استقرار درشهرهای زیارتی عراق و طول مسیر نیز ازجمله توضیحاتی بود که از سوی مسئول امداد و راهنمایی زائران و گمشدگان بیان شد.
همچنین مهران فرشید مدیرکل فناوری اطلاعات و دست اندرکاران این اداره کل توضیحاتی را در خصوص راه اندازی نسخه موبایلی اپیلیکیشن زیارت برای ایام اربعین حسینی بیان کردند.
بنابر اقدامات دست اندرکاران این اپیلیکیشن در ایام حج نیز دردسترس قرارداشت ودر حال حاضر اقدامات اجرایی برای استفاده زائران انجام گرفته است؛ این ایپیلیکیشن امکاناتی برای نیروهای ستادی و زائران دارد و می تواند خدمات لازم را ارایه دهد.
تمامی افرادی که در سامانه سماح ثبت نام می کنند می توانند از این اپیلیکیشن استفاده نماینده ؛ ضمن اینکه لینک آن بر روی پورتال سازمان حج و زیارت قراردارد.
همچنین برای آن تعداد ازثبت نام کنندگان که در سماح مبادرت به نام نویسی کرده اند نیز پیامک مربوط به استفاده از این اپ ارسال می شود.
بنابر توضیح دست اندرکاران در بخش زائران آیتم هایی نظیر ثبت اماکن خدماتی، مرزهای خروجی، همراهان، آرشیو تصویری، دفترچه خاطرات، انتقادات و پیشنهادات، ارسال پیامک رایگان، اشتراک گذاری محتوا، نظرسنجی و .... وجود دارد که همچنین قرار شد بخش مربوط به امداد و راهنمایی زائران نیز به طور ویژه در بخش اعضا، بازنگری و توجه شود.
همچنین در این جلسه اعلام شد که تمامی مسئولان و اعضای ستادمشخص شده و مهیای اعزام برای خدمت رسانی هرچه بهتر می باشند.
سلیم جوکار امتیاز به خبر :