دات نت نیوک
چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403
EN

حج وعمره

Active Forums What's New

فرا رسیدن ماه محرم تسلیت باد

  • 08 مرداد 1401
  • 08:48
  • 0 دیدگاه
  • 74 بازدید
  • Article Rating
فرا رسیدن ماه محرم تسلیت باد
آبروی حسین به کهکشان می ارزد، یک موی حسین بر دو جهان می ارزد،

گفتم که بگو بهشت را قیمت چیست، گفتا که حسین بیش از آن می ارزد


محرمی دیگر از راه رسید و دیگر بار که چندین قرن از غروب غریبانه عاشورا و کربلای ۶۱ هجری می‌گذرد، یاد رشادت، پایداری، عدالتخواهی، شهامت و شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و هفتاد و دو پایمرد صحرای کربلا دوباره در دل‌ها جان گرفت.

محرم ماه قیام و پیام می باشد که دل های شیدای نیکان و مشتاقان را به سوی مراد و محبوبشان معطوف می سازد. ایام حماسه و عاطفه با فرا رسیدن این ماه آغاز می گردد تا شیفتگان معرفت و عاشقان ایثار را با کاروان کربلا همراه و همنوا سازد تا شور و شعور عاشورایی دیگر بار احیاء گردد تا ارادت علاقه مندان به سرور و سالار صاحب دلان فزونی یابد.

محرم ماهی است که انسانیت در آن تجلی یافت و امروز بر ماست که فرزندان این سرزمین را با درس های عاشورا آشنا کنیم و به آنان کمک کنیم تا مفاهیمی مانند آزادگی، ظلم ستیزی، ایثار، مردانگی، اخلاق و از خودگذشتن را فرا گیرند.

فرا رسیدن ماه محرم، ایام شهادت فرزند پیامبر(ص)؛ حضرت أبا عبدالله الحسین(ع) و هفتاد و دو تن از یاران باوفایش به همه عاشقان و مریدان آن حضرت تسلیت عرض نموده از ایزد منان خواستاریم عزاداری ها و سوگواری های همه دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام به ویژه مردم شهید پرور استان مورد قبول درگاه حق قرار گیرد.


سلیم جوکار امتیاز به خبر :