دات نت نیوک
شنبه 29 اردیبهشت 1403
EN

دفاتر زیارتی

Active Forums What's New

مدیرکل حراست سازمان حج وزیارت معرفی شد

مدیرکل حراست سازمان حج وزیارت معرفی شد
حجت الاسلام والمسلمین حسین نوروزی با حکم علی رضا رشیدیان به عنوان مدیرکل حراست سازمان حج و زیارت معرفی و از خدمات قاسم نصیری مدیرکل سابق حراست تقدیر به عمل آمد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ آیین تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید حراست سازمان حج و زیارت با حضور رییس سازمان حج و زیارت و جمعی از معاونان برگزار شد.

در این مراسم از خدمات قاسم نصیری مدیرکل سابق حراست سازمان حج و زیارت تقدیر به عمل آمد و حجت الاسلام والمسلمین حسین نوروزی نیز با حکم علی رضا رشیدیان به عنوان مدیرکل جدید حراست سازمان حج و زیارت معرفی شد.

متن کامل حکم انتصاب مدیرکل جدید حراست به شرح ذیل است:

حجت الاسلام جناب آقای حسین نوروزیبا سلامبا عنایت به مراتب تعهد،تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان "مدیر کل حراست"سازمان حج و زیارت منصوب می شوید.امید است با اتکال به خداوند متعال و استمداد از ائمه معصومین علیهم السلام در انجام تکالیف قانونی و بهره گیری از تجارب ارزشمند قبلی در راستای سیاست های سازمان و با همکاری مخلصانه ، صادقانه ، هماهنگ و منسجم مدیران و سایر کارکنان در انجام این وظیفه خطیر و خدمتگزاری به زائرین در پرتو ارزش های متعالی اسلام با ایجاد بستری امن توأم با آرامش و ثبات موفق باشید.

حجت الاسلام والمسلمین حسین نوروزی پیش از این مدیر کل حراست سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران بوده است.
سلیم جوکار امتیاز به خبر :