دات نت نیوک
پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403
EN

حج تمتع

Active Forums What's New

فراخوان متقاضیان مدیریت هتل و آشپزخانه های مرکزی عتبات عالیات عراق برای سه ماهه چهارم سال 1397 در سامانه جامع کارگزاران

فراخوان متقاضیان مدیریت هتل و آشپزخانه های مرکزی عتبات عالیات عراق برای سه ماهه چهارم سال 1397 در سامانه جامع کارگزاران
احتراما؛ فراخوان متقاضیان مدیریت هتل و آشپزخانه های مرکزی عتبات عالیات عراق برای سه ماهه چهارم سال 1397 در سامانه جامع کارگزاران بارگذاری گردیده¬است و متقاضیان شرکت در فراخوان مربوطه صرفاً تا تاریخ 07‏‏‏‏/10‏‏‏‏/97 امکان شرکت در فراخوان را دارند (لازم به ذکر است مهلت مذکور به هیچ عنوان قابل تمدید نمی¬باشد و به درخواست¬های موردی پس از فراخوان نیز ترتیب اثر داده نخواهد شد). لذا ضمن اطلاع¬رسانی به متقاضیان واجد شرایط، لطفاً دستورفرمایید؛ آن دسته از کارگزاران آن استان که خواهان اعزام در محدوده زمانی تعیین شده در فراخوان فوق می¬باشند، نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند.
مجددا یادآور می¬گردد صرفاً انتخاب از بین افرادی که حایز شرایط بوده و استعلامات ایشان تایید شده¬باشد، صورت¬خواهدپذیرفت. علی ایحال؛ در این خصوص نیز می¬بایست توسط آن مدیریت محترم برنامه¬ریزی لازم انجام و حداکثر تا تاریخ 15‏‏‏‏/10‏‏‏‏/97 در خصوص استعلامات و همچنین ارسال اولویت¬بندی آن مدیریت محترم در قالب یک فایل اکسل که حتما حاوی شماره ملی متقاضیان نیز باشد به این اداره کل ارسال گردد.
لازم به ذکر است از آنجایی که این دوره مصادف با ایام پایانی سال است. می¬بایست در زمان انتخاب مدیران هتل دقت و اهتمام بیشتری بعمل آید. مضافاً اینکه شرح وظایف مدیران هتل نیز به کلیه متقاضیان ارایه شود تا ایشان با مطالعه آن آمادگی لازم را داشته باشند.
ضمنا در راستای کادرسازی در سطح کلیه استان¬ها به منظور تامین و افزایش تعداد مدیران آشپزخانه عتبات عالیات، مقتضی است بررسی و چنانچه فردی توانمندی و تخصص لازم برای اداره آشپزخانه مرکزی را دارد، معرفی تا ضمن انجام مصاحبه در صورت تایید، بکارگیری شوند. لذا خواهشمند است لیست این دسته از متقاضیان را نیز تا تاریخ 07‏‏/10‏‏/97 به این اداره کل ارسال نمایید.
سلیم جوکار امتیاز به خبر :