دات نت نیوک
یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
EN

عتبات عالیات

Active Forums What's New

نتايج آزمون معاونت آموزشي كاروان های عتبات اعلام شد

نتايج آزمون معاونت آموزشي كاروان های عتبات اعلام شد
سازمان حج و زیارت طی اطلاعیه ای اعلام کرد: شرکت کنندگان در آزمون معاونت آموزشی عتبات عالیات عراق می توانند با مراجعه به سامانه جامع کارگزاران نتیجه آزمون و وضعیت خود را مشاهده نمایند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، در متن این اطلاعیه آمده است: بدینوسیله به اطلاع می رساند مطابق برنامه زمانبندی قبلی، شرکت کنندگان فراخوان معاونت آموزشی عتبات عالیات عراق می توانند با مراجعه به سامانه جامع کارگزاران(https://kargozaran.haj.ir) نتیجه آزمون و وضعیت خود را از صفحه اصلی سامانه جامع کارگزاران‏/ نمایه¬ ی فراخوانهای آزمون مشاهده نمایند.
یادآوری می نماید نمره آزمون متقاضیانی که در آزمون کتبی حداقل 2200 امتیاز را کسب كرده اند با شاخص های فردی جمع شده و بر اساس سه برابر نیاز هر شهر برای مصاحبه دعوت شده اند و افرادی که امتیاز آزمون آنان کمتر از 2200 بوده برای مصاحبه دعوت نشده اند.
بررسی مدارک و انجام مصاحبه پذیرفته شدگان با برنامه ریزی قبلی دفاتر حج و زیارت استان ها از تاریخ ٧ بهمن ماه ٩٦ شروع و حداکثر تا تاریخ ٥ اسفند ماه ٩٦ انجام خواهد شد.
دوره آموزشی مربوطه نیز پس از انجام مصاحبه و اعلام نتیجه نهایی توسط هر یک از دفاتر حج و زیارت استان ها اطلاع رسانی و برگزار خواهد شد.

سلیم جوکار امتیاز به خبر :